Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Isnin, 7 September 2009

Heret Lembu-Lembu Ini Ke Mahkamah !!!!


Mereka yang terlibat mengarakkan kepala lembu dan membuat ucapan dalam demonstrasi membantah pembinaan kuil di Seksyen 23 Shah Alam akan didakwa menghasut, kata peguam negara hari ini.

Tan Sri Abdul Gani Patail berkata mereka akan didakwa menurut Seksyen 4 Akta Hasutan atau Seksyen 298 Kanun Keseksaan. Berita lagi di sini.

Antara orang yang mesti diheret ke mahkamah ialah Noh Omar dan Ketua UMNO Bahagian Shah Alam yang merupakan dalang paling utama dalam kes demonstrasi bodoh ini. Binatang-binatang inilah punca segala kerosakan yang berlaku di Shah Alam baru-baru ini.

Allah Berfirman dalam Surah Al Baqarah (Surah yang menceritakan perihal lembu) pada Ayat 11 dan 12 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan bila dikatakan kepada mereka:"Janganlah kamu membuat kerosakan di muka bumi[24]". Mereka menjawab: "Sesungguhnya kami orang-orang yang mengadakan kebaikan."Ingatlah, sesungguhnya mereka itulah orang-orang yang membuat kerosakan, tetapi mereka tidak menyedarinya." ShodaqALLAHul'Azim.

[24] Kerosakan yang mereka buat di muka bumi bukan bererti kerosakan benda, sebenarnya mereka menghasut orang-orang kafir untuk memusuhi dan menentang orang-orang Islam.

Inilah perangai UMNO munafik yang Allah telah Firmankan dalam ayat di atas. WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia