Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Jumaat, 12 Februari 2010

Katak Spesis Baru Ditemui Di Bayan Baru

Peletakan jawatan ahli parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim daripada PKR merupakan 'pengkhianatan' terhadap mereka yang bertungkus-lumus memenangkannya dalam pilihan raya lepas, kata ketua umumnya. "Ini belum pernah terjadi, beliau telah mengkhianati semua yang bekerja keras membantunya memenangi kerusi tersebut (Bayan Baru) untuk PKR dan Pakatan Rakyat," kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Dilaporkan oleh MalaysiaKini.

Ini lah sifat katak lagi munafik namanya. Bila tak dapat habuan RM, tuduh macam-macam pada Ketua Menterinya. Tapi bila dapat habuan RM dari pihak musuh, sanggup berpaling tadah dan mengkhianati amanah yang diberi oleh rakyat.

Zahrain sebagai contoh salah satu sifat orang-orang Badwi yang munafik di zaman Rasulullah SAW, bila mana Rasulullah tidak dapat memenuhi permintaan dan agihan pembahagian harta terhadap mereka. Allah SWT Berfirman :


وَمِنْهُم مَّن يَلْمِزُكَ فِي الصَّدَقَاتِ فَإِنْ أُعْطُوا مِنْهَا رَضُوا وَإِن لَّمْ يُعْطَوْا مِنْهَا إِذَا هُمْ يَسْخَطُونَ ﴿٥٨﴾

"Dan di antara mereka ada yang mencelamu (wahai Muhammad) mengenai (pembahagian) sedekah-sedekah (zakat); oleh itu jika mereka diberikan sebahagian daripadanya (menurut kehendak mereka), mereka suka (dan memandangnya adil) dan jika mereka tidak diberikan dari zakat itu (menurut kehendaknya), (maka) dengan serta merta mereka marah." (At Taubah : 58)

WAllahua'alam ....

2 ulasan:

  1. Bole lah hang p bguru ngan katak dr pasir mas 2,dua2 muka pun dah bulat!!"KATAK FAVOURITE QUOTE=Rezeki Jgn D Tolak(Halal Haram blankang kira,janji perut penuh).Bwat malu MELAYU jer!!

    BalasPadam
  2. darilubang najis akhirnya ke kubang situ jua tempat bersemadi...!!!

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia