Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 25 Mei 2010

Cargassss, untuk kemenangan itu


"Saya rasa tidak mustahil untuk PAS memenanginya. Manakala rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat pula dilihat berpeluang memenangi beberapa kerusi lagi," kata Pesuruhjaya PAS negeri, Hashim Jasin kepada Malaysiakini kelmarin. Lagi di sinun.

InsyaAllah, government in waiting .... itulah hakikatnya, kerana Islam Pasti Menang. Cuma kita wajib untuk tingkatkan mujahadah, jihad, bekerja lebih keras, adakan banyak program rakyat seperti program PAS FOR ALL, cula, daftar pengundi baru dan sebagainya kerana pelbagai mehnah, ujian dan keperitan yang bakal menanti kita sebagai pejuang agama Allah sentiasa berada di hadapan kita.

Tanpa usaha, doa, munajat dan tawakkal, kemenangan itu hanya akan tinggal angan-angan. dan ingatlah Firman Allah :

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَىٰ وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ ۚ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ﴿١٠﴾

"Dan Allah tidak menjadikan (bantuan malaikat) itu melainkan sebagai berita gembira dan supaya hati kamu tenang tenteram dengannya dan kemenangan itu pula hanyalah dari sisi Allah. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana." (QS Al Anfaal : 10)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia