Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 31 Mei 2012

Kot-kot inilah program yang boleh ngumpul orang.

Pemuda BN lancar 'Konsert Jelajah BN Pilihan Saya'






Pemuda BN melancarkan Konsert Jelajah BN Pilihan Saya' sebagai salah satu cara pergerakan itu mendekatkan diri dengan generasi muda.

NONE"Konsert ini adalah salah satu cara bagaimana artis muda dan veteran menyakinkan lebih ramai generasi muda untuk bersama kita (Pemuda BN), pengisian kita bukan saja hiburan untuk dekati generasi muda tetapi yang lebih penting untuk bantu orang muda," kata pengerusinya Khairy Jamaluddin.

Bercakap selepas merasmikannya di ibunegara semalam, Khairy berkata Pemuda Barisan BN lebih realistik dalam memperjuangkan hak generasi muda di negara ini berbanding pembangkang yang menurutnya, hanya pandai menabur janji.

"Kalau kita lihat perbandingan antara Pemuda BN dan pembangkang, kita (Pemuda BN) mempunyai perancangan masa depan yang jelas, lebih realistik serta tidak menjanjikan 'bulan' dan 'bintang' sebaliknya menawarkan sesuatu yang dapat dikecapi serta janji yang dapat kita laksanakan," tambahnya.

Lagi di sini.

Apa lagi program yang boleh mengumpul ramai orang untuk dipaparkan di dada-dada akhbar.Hanya program yang berteraskan hiburan sahajalah yang masih boleh dianjurkan oleh UMNO BN. Itu pun kalau kena gaya. Kalau tak kena gaya, ditambah pulak kemurkaan Allah didatangkan pada saat itu, bungkus jugak program dema. Makcik, pakcik,abang,kakak yang ada anak-anak remaja tu, nengok-nengokler anak-anak kome semua.Susah-susah kome didik,asuh.Tiba-tiba ada pulak anasir-anasir cuba menghayalkan anak muda dengan hiburan yang belum tentu ada manfaatnya.Wallahua'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia