Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 21 Julai 2010

Jangan Terperangkap !!!!


“Bagaimanapun saya percaya isu ini akan berlalu begitu sahaja tanpa apa kesan sekalipun, ini bukanlah pertama kali dibangkitkan dan ia berlaku kerana UMNO sedang tersepit,” katanya. Lagi kat sini.

Itu le nye. Atas nasihat firma yahudi APCO, UMNO terus membangkitkan isu 'perpaduan celaka' ini yang pada suatu masa dulu ditimbulkan oleh barua yahudi ini.

Ini semua untuk memperdaya, mengelirukan dan menggoyahkan kepercayaan rakyat yang kurang informasi, masyarakat yang neutral dan makcik-pakcik kampung yang hanya menjadikan media arus mainstream kawalan APCO/UMNO. Mereka akan berkata, "sama je UMNO-PAS ni, sapa je yang memerintah, sama je..."

Inilah senjata terakhir UMNO. mAklonG pesan, janganlah terpedaya dan melatah dengan perangkap ini. Isu ini juga sedikit sebanyak berjaya menenggelamkan isu yang sedang hangat sekarang ini iaitu isu pelarasan harga / barang naik yang sedang berlaku sekarang.

Allah SWT Berfirman :

وَكَذَ‌ٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿١٢٣﴾

"Dan demikianlah Kami adakan dalam tiap-tiap negeri orang-orang besar (pemimpin-pemimpin) yang jahat supaya mereka melakukan tipu daya di negeri itu, padahal tiadalah mereka memperdayakan selain dari dirinya sendiri (kerana merekalah yang akan menerima akibatnya yang buruk), sedang mereka tidak menyedarinya." (QS Al An'aam : 123)

UMNO akan hancur dan lenyap. WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia