Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Jumaat, 30 Julai 2010

siapa nak tulong dia nih ????


Bekas menteri pengangkutan, Tun Dr Ling Liong Sik hari ini didakwa di Mahkamah Sesyen Putrajaya atas tuduhan menipu kerajaan Malaysia dengan memperdaya Jemaah Menteri berhubung pembelian tanah untuk projek ”Mega Distribution Hub” di Pelabuhan Klang. Lagi di sinun.

Ini buktinya UMNO sebuah parti racist atau perkauman serta mementingkan kebangsaan melayunya sahaja. Siapa yang mengheret Dr Ling ke muka pengadilan ni? Hinggakan Presiden MCA Dr Chua sendiri pun terkujat dengan penangkapan ini.

Ini juga sebagai bukti bahawa parti komponen BN itu tiada lagi memihak kepada UMNO, seperti apa yang telah dikatakan oleh Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad. "La ni bangsa cina di Malaysia tidak lagi memperdulikan MCA dan la ni mereka lebih memberi perhatian kepada DAP," kata beliau lagi.

Allah SWT Berfirman :

وَاتَّقُوا يَوْمًا لَّا تَجْزِي نَفْسٌ عَن نَّفْسٍ شَيْئًا وَلَا يُقْبَلُ مِنْهَا شَفَاعَةٌ وَلَا يُؤْخَذُ مِنْهَا عَدْلٌ وَلَا هُمْ يُنصَرُونَ ﴿٤٨﴾

"Dan peliharalah diri kamu dari (azab sengsara) hari (akhirat), yang padanya seseorang tidak dapat melepaskan orang lain (yang berdosa) sedikitpun (dari balasan azab) dan tidak diterima syafaat daripadanya dan tidak pula diambil daripadanya sebarang tebusan dan mereka (yang bersalah itu) tidak akan diberi sebarang pertolongan." (QS Al Baqarah : 48)

Bayangkanlah kalau Pakatan Rakyat menerajui Putrajaya nanti, berapa ramai orang-orang spesis ini akan disumbatkan ke Penjara Kajang dan Sg Buloh ????

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia