Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 22 September 2010

berak tengah jalan tak nak mengaku !!!!


Kata beliau, "saya tidak ada gangster. Dibelakang saya tidak ada geng. Saya seorang sahaja, solo…yang ada hanya rakyat biasa sahaja yang menjadi tulang belakang saya untuk terus kekal dalam politik." Lagi di sinun.

Ada ke orang yang berak tengah jalan kemudian dia berkata, "itu taik aku, aku yang berak kat situ." ? hahahaha bodoh.

Ingatlah, Allah SWT Berfirman :

وَمَا كُنتُمْ تَسْتَتِرُونَ أَن يَشْهَدَ عَلَيْكُمْ سَمْعُكُمْ وَلَا أَبْصَارُكُمْ وَلَا جُلُودُكُمْ وَلَـٰكِن ظَنَنتُمْ أَنَّ اللَّهَ لَا يَعْلَمُ كَثِيرًا مِّمَّا تَعْمَلُونَ ﴿٢٢﴾
"Kamu sekali-sekali tidak dapat bersembunyi dari kesaksian pendengaran, penglihatan dan kulitmu kepadamu[1332] bahkan kamu mengira bahwa Allah tidak mengetahui kebanyakan dari apa yang kamu kerjakan." (QS Fushsilat : 22)

[1332]. Mereka itu berbuat dosa dengan terang-terangan kerana mereka menyangka bahawa Allah tidak mengetahui perbuatan mereka dan mereka tidak mengetahui bahawa pendengaran, penglihatan dan kulit mereka akan menjadi saksi di akhirat kelak atas perbuatan mereka.

WAllahu'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia