Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 29 November 2009

Doa Senjata bagi Orang Beriman


KUALA LUMPUR: Tokoh agama dan ulama semalam membidas hasrat Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat yang mahu berdoa kepada Allah supaya memusnahkan masa depan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan Umno jika Kerajaan Pusat enggan memberi royalti minyak kepada Kelantan.- Dilaporkan oleh lidah UMNO, Berita Hairan.

Teruskan berdoa wahai saudara-saudaraku rakyat Kelantan sekelian. Sesungguhnya kalian sedang dizalimi, didiskriminasi, dikhianati oleh pemimpin pusat yang berhati neo-nazi.

Yakinlah yang Allah itu Maha Dekat serta Maha Mendengar rintihan hamba-hambanya yang dizalimi. Doa kalian semua akan dimakbulkan Allah.

Allah SWT Berfirman dalam Surah Al Baqarah pada Ayat 186 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka (jawablah), bahawasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, ...." ShodaqALLAHul'Azim.

Allah S.W.T Berfirman lagi dalam Surah Qaf pada Ayat 16 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan Kami lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya," ShodaqALLAHul'Azim.

Allah S.W.T selanjutnya Berfirman lagi dalam Ghafir pada 60 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan Tuhanmu berfirman: "Berdoalah kepada-Ku, nescaya akan Kuperkenankan bagimu....." ShodaqALLAHul'Azim.

Marilah kita sama-sama berdoa, .... HANCUR UMNO !!!! Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar wa lILLAHilhamd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia