Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Isnin, 30 November 2009

PDRM memang kuda UMNO/BN


GEORGETOWN, 30 Nov: Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menempelak pasukan polis kerana membiarkan samseng jalanan tajaan Barisan Nasional (BN) membuat kecoh di luar Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang hari ini. Dilaporkan oleh Harakah.

IPOH: Polis menahan seorang lelaki dipercayai terbabit menguris gambar Sultan Perak, Sultan Azlan Shah di bangunan Perak Turf Club, di sini dua hari lalu. Yang dilaporkan oleh MStar.

Cuba anda semua klik pada dua pautan di atas. Baca dan fahami. Buatlah penilaian anda sendiri tentang status PDRM ni macamana. Tegas, Adil Dan Berhemah ke? Rasa nak termuntah .... Mana adilnya?

Ingatlah akan peringatan dari Rasulullah S.A.W ini: "Dari Jabir Radliyallaahu 'anhu bahawa Rasulullah Shallallaahu 'alaihi wa Sallam bersabda: "Ada tiga orang yang tidak akan diajak bicara oleh Allah pada hari kiamat, tidak dilihat dan tidak akan disucikan, dan bagi mereka azab yang pedih, iaitu: Orang yang mempunyai kelebihan air di padang pasir namun tidak mau memberikannya kepada orang yang berada di tengah perjalanan; orang yang menawarkan barang dagangan kepada orang lain setelah Asar, lalu ia bersumpah dengan nama Allah bahawa ia telah membelinya sekian dan sekian sehingga saingannya mempercayainya, padahal sebenarnya tidaklah demikian; dan seseorang yang mengikrarkan kepatuhannya kecuali untuk kepentingan dunia (harta, gaji dan sebagainya), bila sang pemimpin memberinya (harta, gaji dan sebagainya) ia akan patuh dan bila tidak memberinya ia tidak akan mematuhinya." (HR Muttafaq Alaihi).

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia