Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 15 November 2009

Penyebar Maklumat Bohong Pastinya Akan Ke Neraka


Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang meminta PAS menggunakan IT sepenuhnya untuk melawan segala tohmahan sehingga melahirkan persepsi buruk terhadap PAS.Beliau berkata demikian ketika memberikan ucapan di majlis perasmian sambutan 10 Tahun Jabatan IT PAS Pusat."Kita memang tersekat untuk masuk dalam semua rumah rakyat negara ini, tetapi saya yakin ICT boleh melakukannya," kata Abdul Hadi dalam ucapannya itu. Memetik kata-katanya beliau ada di sini. Lagi di sini .

Berita ni mungkin agak basi bagi anda semua, tapi bagi mAklonG ianya tidak basi bahkan ianya patut dijadikan peringatan sepanjang hayat bagi mAklonG selaku blogger politik. Tak taulah para blogger yang lain yang turut menulis tentang politik juga, mungkin memandang sepi perkara ini.

Ingatlah, Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Al Baqarah pada Ayat 217 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, ".... Dan berbuat fitnah[135] lebih besar (dosanya) daripada membunuh..." ShodaqALLAHul'Azim.

[135]. Fitnah di sini bererti penganiayaan dan segala perbuatan yang dimaksudkan untuk menindas Islam dan Muslimin. Lebih-lebih lagi fitnah yang dihamburkan kepada Jamaah Muslimin.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. Salam

    Kalau pembuat fitnah akan ke Neraka, bukankah pemimpin bohong juga akan ke Neraka?

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia