Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Jumaat, 9 Oktober 2009

Amaran Untuk Najib Altantuya


KUALA LUMPUR- Sebanyak lapan gegaran lemah dikesan dan dilaporkan dirasai berlaku oleh penduduk tempatan di sekitar daerah Bukit Tinggi, Pahang, dari 4.45 pagi hingga 12.05 tengah hari semalam. Berita petanda bala ni di sini.

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 137 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Sesungguhnya telah berlalu sebelum kamu sunnah-sunnah Allah[230]; Kerana itu berjalanlah kamu di muka bumi dan perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang mendustakan (rasul-rasul)." ShodaqAllahul'Azim.

[230]. Yang dimaksudkan dengan sunnah Allah di sini ialah hukuman-hukuman Allah yang berupa malapetaka, bencana yang ditimpakan kepada orang-orang yang mendustakan serta membantah Allah dan rasul-rasul.

Mengapa Allah S.W.T menurunkan bala seperti gempa, penyakit dan sebagainya ???? Kerana manusia gemar membantah peraturan dan perintah Allah serta melakukan maksiat secara bermaharajalela seolah-olah mencabar Kekuasaan Allah.

Padang, Aceh, Sumatera di Indonesia yang telah diuji dengan bala malapetaka ini supaya kita yang dok berjiran dengan mereka tu, beringat. Bukan niat mAklonG nak buruk-burukkan Indonesia tapi hakikatnya itulah, mereka telah sewenang-wenangnya mengamalkan Islam Liberal yang melampau, seolah-olah mencabar Allah. Tu sebabnya laaaa. T = Tuhan. S = Sengaja. U = Uji. N = Namun. A = Ada. M = Manusia. I = Ingkar. Adakah Allah saja Suka-Suka untuk menzalimi hamba-hambanya? Semuanya kerana manusia itu sendiri yang jahat dan zalim.

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 117 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Allah tidak menganiaya mereka, akan tetapi merekalah yang menganiaya diri mereka sendiri." ShodaqAllahul'Azim.

Gegaran yang berlaku di Pahang tu, kira sebagai peringatan pada rakyat Malaysia supaya terus menolak kerajaan 1Malaysia ciptaan Najib Altantuya. Mari kita tumbangkan UMNO pada PRU 13 akan datang juga pada PRK yang ada. Hancur UMNO !!!!

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia