Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 13 Oktober 2009

Undi Pos : tetap tidak ada ketelusan !!!!


Walaupun PAS kalah dalam Pilihan Raya Kecil N31 Bagan Pinang dan kita sedar berlakunya perubahan mood pengundi di Bagan Pinang tetapi saya tetap akan dedahkan ruang-ruang manipulasi yang terdapat dalam undi pos dan kesan-kesannya. Berita lagi di sini.

Ya, puncanya undi pos yang terbukti menipu dan tiada ketelusan. mAklonG ingat lagi masa sebelum pilihanraya, pihak PAS ingin menempatkan petugas pemantau dalam pos undi dalam kem, tapi mampus keras pihak SPR tidak membenarkannya. Mengapa ???? Jawapannya di sinun.

Selagi ianya berterusan macam ni, sampai bila-bila SPR babi tunggangan UMNO/BN ni akan terus memainkan peranannya untuk terus memenangkan UMNO/BN. Allah S.W.T Berfirman dalam Surah An Nisaa pada Ayat yang ke 61 yang bermaksud, A'uzubILLAHi minas syatonirrojim. "Apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah kamu (tunduk serta patuh) kepada hukum yang Allah telah turunkan dan (taatlah) kepada hukum Rasul", nescaya kamu lihat orang-orang munafik menghalangi (manusia) dengan sekuat-kuatnya dari (mendekati) kamu." ShodaqALLAHul'Azim.

Juga kita kena sedar bahawa, SPR itu adalah UMNO kerana mAklonG juga seorang pegawai PPS (Pendaftar Pemilih Sementara) dan telah lama mengenali isihati mereka yang penuh dengan kemunafikan.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. Sufi-na... Mak long ni jahat mulut. Moga tuhan selamatkan tangan dan mulut dia dari api neraka. siap fitnah, maki hamun , umpat keji pada parti yang peronah mak bapak dia jadi ahli. Siap kata Dr. Zamberi "anak haram" lagi. Apa ra punya jenis manusia kamu ni... dalam blog ni, bubuh pulak QUran lepas berjebun-jebun umpat keji orang. Tobat lah opah oiiii... Kubur nak panggil dah tu!!!!!!!!!!

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia