Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 2 Disember 2009

kerajaan Najib Altantuya nak buang duit rakyat lagi


LANGAKWI 2 Dis.- Pembinaan pangkalan Tentera Laut Diraja (TLDM) di Langkawi merupakan keputusan strategik Kementerian Pertahanan bagi memantau kemasukan kapal-kapal di Selat Melaka dan sekaligus menjaga keutuhan serta integriti perairan barat laut Semenanjung Malaysia. Dilaporkan oleh lidah bercabang UMNO, Utusan Meloya.

LANGAKWI tu kat negeri mana ? Tengok, punya la bengong eja LANGKAWI pun tak betul. Belum lagi sejuk kata KD Tunku Abd Rahman tak boleh menyelam, tiba-tiba nak cadang pulak buat pangkalan tentera lagi. Tak cukup ke yang ada kat Lumut tu? Buang duit rakyat lagi ....

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Al Israak pada Ayat 26 dan 27 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan berikanlah kepada keluarga-keluarga yang dekat akan haknya, kepada orang miskin dan orang yang dalam perjalanan; dan janganlah kamu menghambur-hamburkan (harta) secara boros. Sesungguhnya pemboros-pemboros itu adalah saudara-saudara syaitan dan syaitan itu adalah sangat ingkar kepada Tuhannya." ShodaqALLAHul'Azim.

UMNO ni setan ke ? WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia