Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 1 Mei 2010

LANGKAH MAYAT AKU DULU !!!!

mAklong jumpa gambar ni di facebook. Apa pendapat hangpa....

http://www.facebook.com/pages/Anak-Muda-Benci-Umno/342273655077?ref=sgm#!/photo.php?pid=297368&id=121691174510232

Ibnu Umar RA pernah berkata :

قال ابن عمر رضى الله عنهما ': كان هناك شاب وقتل في ظروف غامضة. فقال عمر رضى الله عنه : إذا صانعا الناس في القتل ، وأنا منهم قتلوا بسبب القتل. رواه البخاري

Ibnu Umar Radliyallaahu 'anhu berkata: "Ada seorang anak muda dibunuh secara misteri. Lalu Umar berkata: Jika penduduk Shon'a terlibat dalam pembunuhan itu, aku bunuh mereka kerana pembunuhan tersebut." (Riwayat Bukhari).

Penduduk Shon'a yang disebut oleh Saidina Umar RA itu ibarat Pemuda UMNO ini !!!!

2 ulasan:

  1. walaupun aku sangat benci kat bloggers amno, aku jugak tak berapa nak suka kat bloggers2 pr kerana kebodohan mereka yang suka sangat melayan umpan amno..... contohnya macam ugutan bunuh tgna. cuba korang jangan layan, aku yakin paling lama 2 hari, pasti senyap isu ni.tak perlu nak lapur pada polis la pulak, buang masa dan karan je. tak jadi apa punya. polis takkan siasat pasal yang kena ugut tu tak ada manfaat pada mereka dan polis tu sapa punya? tapi aku nampak isu ugutan ni akan berpanjangan kerana kebebalan bloggers2 pr dengan yb yang menyahut umpan murah amno ni beria2 benar. korang sedar tak korang semua dah kena main oleh amno dan pdrm atas nasihat dan perancanaan apco supaya semua perhatian tertumpu kat isu ni dan melupakan isu budak yang kepalanya dikongkek peluru zionis di s. alam tu??? mamat yang ugut tgna tu hanya melalui facebook, belum tentu mamat tu dengan nama dan gambarnya sekali wujud di dunia nyata ni, itu semua permainan dan perancangan musuh yang sentiasa mendapat nasihat daripada musuh islam... ada paham??? kalau tak paham gak pegi mati la biar mamat tu langkah mayat lu seperti yang lu mau!!!! lepas tu bolehla dia pegi ke rumah tgna dan tikam tgna, mudah saja kan...? tgna bukan ada pengawal keselamatan dan bodyguard..... tapi awas dan jangan lupa satu perkara.... ALLAH sentiasa memberi perlindungan kepada insan yang ikhlas menegakkan agamanya!!!! so kalau mamat ni berani pegila calarkan sikit kulit tgna tu kami nak tengok!!!! ada berani????

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia