Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 14 Julai 2011

kenapa PDRM ikut perangai Tentera Regim Zionis Israel Yahudi?


Laporan itu adalah kerana terdapat beberapa warga Yahudi Israel yang telah masuk ke bilik server PDRM di Bukit Aman. Lagi kat sana.

Allah SWT sekeras-kerasnya Melarang kita umat Islam mengikut perangai dan jejak langkah yahudi. Ini tidak, dipanggilnya lagi masuk ke dalam negara dan membantu pentadbiran negara. Itu sebabnya sekor-sekor anggota PDRM ni tak ubah macam zionis yahudi yang dilaknat Allah ni.

Allah SWT Berfirman:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تُطِيعُوا فَرِيقًا مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ يَرُدُّوكُمْ بَعْدَ إِيمَانِكُمْ كَافِرِينَ ﴿١٠٠﴾

"Wahai orang-orang yang beriman, jika kamu mengikuti sebahagian dari orang-orang yang diberi Al Kitab (yahudi), nescaya mereka akan mengembalikan kamu menjadi orang kafir sesudah kamu beriman." (QS Ali Imraan : 100)

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿٥١﴾

"Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim." (QS Al Maaidah : 51)

Rasulullah SAW juga pernah bersabda:

عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَتَتَّبِعُنَّ سَنَنَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ شِبْرًا بِشِبْرٍ وَذِرَاعًا بِذِرَاعٍ حَتَّى لَوْ دَخَلُوا فِي جُحْرِ ضَبٍّ لَاتَّبَعْتُمُوهُمْ قُلْنَا يَا رَسُولَ اللَّهِ آلْيَهُودَ وَالنَّصَارَى قَالَ فَمَنْ (رواه مسلم)

"Daripada Abu Sa’id Al-Khudri ra. berkata,Bahawasanya Rasulullah saw. bersabda,"Kamu akan mengikuti jejak langkah umat-umat sebelum kamu,sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka.” Sahabat bertanya, "Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nasrani yang kau maksudkan?” Nabi saw. menjawab, “Siapa lagi kalau bukan mereka?" (Riwayat Muslim)

Ikut yahudi jadi yahudi.... WAllahua'alam ....

2 ulasan:

  1. abihh dah ambil yahudi sebagai tuan penasihat... ciri2 yahudi tu memang dah ada dah sejak azali lagi ditambah pulah dgn tuan penasihat ... jadilah perangai yahudi sejati... tapi lagi teruk dari yahudi sebab yahudi tak balun rakyat sendiri... ini yahudi mabuk...

    BalasPadam
  2. Yahudi tak balun pengikut sendiri apa lagi sesama agama/bangsa..

    ni lebih yahudi dari yahudi ni

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia