Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Isnin, 8 Februari 2010

murah-murah.... hakim untuk dijual .....

Perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim berjalan sekejap saja pagi Isnin dan terus ditangguh ke pagi esok. Ini kerana peguamnya Karpal Singh mohon tukar hakim yakni Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah ditukar. Beliau membuat permohonan itu atas dakwaan wujudnya elemen berat sebelah hakim.Lagi di AgendaDaily.

Kenapa semua ini boleh berlaku ???? Sebabnya intergriti, maruah serta harga diri hakim-hakim di Malaysia terlalu murah hingga boleh dibeli dengan matawang dunia yang bernama RM (Rasuah Melayu). Tak percaya tanya Tun Salleh Abas.

Sedangkan matawang dunia ini tidaklah dapat untuk merasuah Malaikat Mungkar dan Nakir di dalam kubur apabila hakim-hakim ini bertemu mereka dan gagal untuk menjawab soalan-soalan kubur.

Ingatlah Firman Allah :


وَلَا تَأْكُلُوا أَمْوَالَكُم بَيْنَكُم بِالْبَاطِلِ وَتُدْلُوا بِهَا إِلَى الْحُكَّامِ لِتَأْكُلُوا فَرِيقًا مِّنْ أَمْوَالِ النَّاسِ بِالْإِثْمِ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿١٨٨﴾
"Dan janganlah kamu makan (atau mengambil) harta (orang-orang lain) di antara kamu dengan jalan yang salah dan jangan pula kamu menghulurkan harta kamu (memberi rasuah) kepada hakim-hakim kerana hendak memakan (atau mengambil) sebahagian dari harta manusia dengan (berbuat) dosa, padahal kamu mengetahui (salahnya)." (QS Al Baqarah : 188)


WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia