Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 3 Februari 2010

Ahlan Wa Sahlan KJ ....

Sumber-sumber dalaman UMNO berkata sebuah jawatankuasa eksekutif Pemuda UMNO merancang untuk mengetengahkan satu undi tidak yakin terhadap ketua mereka, Khairy Jamaluddin, tidak lama lagi, demikian lapor beberapa laman web media di Malaysia. Kelihatannya, terdapat rasa kurang puas hati yang semakin meningkat dalam Pemuda UMNO terhadap kepimpinan Khairy dan fahaman liberalnya. Lagi di sini.


Nak lompat .... lompat lah .... hehehehe

Semoga dengan pengunduran Khairy Jamaluddin dari Pemuda UMNO dapat memecah-belah kesatuan itu, amin Ya Robbal'alamin ....

3 ulasan:

  1. tak usahlah menjadi zuriat syaitan...

    BalasPadam
  2. kome suka tengok orang Islam berpecah belah? Muslim jenis apa mengkome ni..? Tak baca al-quran dan hadis rasulullah..ke?
    sudah-sudahlah tu..ingat-ingatlah..Allah memerhati kita semua. Dia tidak pernah lali dan lupa..di kiri kanan ada malaikat yang mencatit setiap perkara wpun sebesar zarah sekali pun..
    istighfarlah banyak2..ingat Allah banyak2..ada apa-apa permasalahan/perselisihan kembalilah kepada Allah..itulah yang lebih baik daripada memikirkan cara hendak memecahkan ummah..kalau umat Islam di negara ini sudah berpecah belah..yang rugi umat Islam sendiri..

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia