Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 17 Oktober 2010

huiiiyooo .... takutnyaaaa

RAPTAI... Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO ketika melakukan raptai perbarisan perhimpunan Agong UMNO 2010 kali ke-64 di Perkarangan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur, hari ini. Seramai 150 anggota UMNO dari ketiga-tiga sayap UMNO iaitu Wanita, Pemuda dan Puteri terlibat dalam perbarisan dan menaikan bendera UMNO pagi tadi. Perhimpunan kali ini dijangkakan dihadiri oleh 4,907 perwakilan yang dijadual berlansung selama lima hari bermula Selasa hingga Sabtu depan. - Foto BERNAMA. Gambar ini ada di sini.

Allah SWT Berfirman :

لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُّحَصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاءِ جُدُرٍ ۚ بَأْسُهُم بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ ۚ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ۚ ذَ‌ٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَعْقِلُونَ ﴿١٤﴾

"(Orang-orang Yahudi dan orang-orang munafik) dengan keadaan bersatu padu sekalipun, tidak berani memerangi kamu (orang-orang beriman) melainkan di kampung-kampung yang berbenteng kukuh, atau dari sebalik tembok. (Sebabnya): Permusuhan di antara mereka sesama sendiri amatlah keras; engkau menyangka mereka bersatu padu, sedang hati mereka berpecah belah (disebabkan berlainan kepercayaan mereka). Yang demikian itu, kerana mereka adalah kaum yang tidak memahami (perkara yang sebenarnya yang memberi kebaikan kepada mereka)." (QS Al Hashr : 14)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia