Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 15 September 2011

Bernaung Dibawah Kerajaan Kafir !!!!

Kementerian Pelajaran akan mewajibkan calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) lulus mata pelajaran Bahasa Inggeris sebaik sahaja kementerian itu memiliki jumlah guru bahasa Inggeris yang mencukupi, untuk dihantar ke seluruh negara.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bagaimanapun yakin perkara itu dapat dilaksanakan dalam tempoh tidak berapa lama lagi selepas prestasi mengenai program pengambilan guru pakar dari United Kingdom dan Amerika Syarikat dibentangkan. Lagi kat situ.

Takde gunanya lepas ni kita sambut merdeka. Maksud merdeka bebas dari penjajahan kerajaan yang kita tak suka. Bernaung bermaksud rela dan suka diperintah oleh sesebuah kerajaan.

Terbukti Malaysia memang negara kafir yang suka dinaungi oleh sebuah kerajaan kafir serta mengagung-agungkan cara hidup dan bahasa mereka. Belajar bahasa asing tidak salah, tetapi yang salah dan tak kenanya bila mewajibkan sesuatu bahasa itu melebihi keperluan rakyat. Ambik sahaja contoh negara Jepun, mereka berjaya membina tamadun bangsa mereka itu sendiri tanpa mengagung agungkan bahasa lnggeris yang dianggap internasional. Inikah yang dikatakan negara kita tidak dijajah. Tapi mAklonG tak heran sebab kita tengokler UMNO tu apa maknanya? Oh Malaysia tanah air ku..... Inikah yang diperintahkan oleh Allah dan RasulNya ?

Allah s.w.t Berfirman :

وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ ﴿٨٥﴾

"Dan sesiapa yang mencari agama selain agama Islam (sebagai cara hidup), maka tidak akan diterima daripadanya dan dia pada hari akhirat kelak dari orang-orang yang rugi (di dalam neraka)." (QS Ali-Imran : 85)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia