Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 9 Januari 2010

Najib dibenci di Negeri tempat kelahiran UMNO


KOTA TINGGI : Siapakah yang punya angkara membaling cat merah ke kediaman dan gambar bekas Menteri Dalam Negeri, Syed Hamid Albar di Kota Tinggi? Sehingga hari pihak polis terus menyiasat siapakah ‘dalang’ di sebalik tindakan vandalisme yang berlaku Februari lalu. Seperti yang dilaporkan oleh Free Malaysia Today.

Rakyat semakin benci dengan Pemimpin 1Malaysia dengan apa cara sekali sekali pun selain dari meluahkannya di dunia maya juga termasuk dunia vandalisme. Beginilah keadaan rakyat marhaen yang sedar bahawa mereka telah ditipu oleh pemimpin-pemimpin UMNO walaupun UMNO itu sendiri lahir dan tertubuh di Johor Darul Takzim.

Inilah yang dinamakan sebagai gelombang rakyat dan mereka meluahkan kebencian mereka dengan cara menconteng tulisan berupa maki hamun di dinding-dinding kerana mereka kini sedar tentang penipuan dan penindasan yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin UMNO yang berada dalam Majlis Daerah. Lebih-lebih lagi Majlis daerah juga menjadi nadi salah satu kepada kerajaan itu sendiri.

Allah SWT Berfirman :

وَإِن نَّكَثُوا أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ ﴿١٢﴾
"Dan jika mereka mencabuli sumpahnya sesudah mengikat perjanjian setia dan mereka pula mencela agama kamu, maka perangilah ketua-ketua dan pemimpin-pemimpin kaum yang kafir itu, kerana sesungguhnya mereka tidak menghormati sumpah janjinya, supaya mereka berhenti (dari kekufuran dan bertaubat)." (QS At Taubah : 12)

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia