Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 2 Januari 2010

satu demi satu pengkianat agama, bangsa dan negara mati !!!!


KUALA LUMPUR 2 Jan — Hakim Mahkamah Persekutuan Datuk Seri S. Augustine Paul meninggal dunia hari ini akibat penyakit kronik yang dideritainya sejak beberapa lama. Dilaporkan oleh Utusan Malaysia.

Augustine Paul pada suatu masa dulu merupakan hakim yang amat zalim dan bersekongkol dengan UMNO/BN demi kepentingan politik jahat mereka. Atas keputusannya lah, pihak mahkamah menjatuhkan hukuman dengan  menyumbatkan DSAI ke dalam penjara Sungai Buloh.

Dengan berkat doa orang yang dizalimi, beliau menderita begitu lama dengan penyakit kroniknya sebelum mati. Ini adalah peringatan dari Allah terhadap orang-orang zalim dalam UMNO. Allah SWT pasti membalas kezaliman mereka setelah mereka menempuh malam pertama di alam barzakh mereka.

Ingatlah, Allah SWT Berfirman :

حَتَّىٰ إِذَا جَاءَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قَالَ رَبِّ ارْجِعُونِ ﴿٩٩﴾
لَعَلِّي أَعْمَلُ صَالِحًا فِيمَا تَرَكْتُ ۚ كَلَّا ۚ إِنَّهَا كَلِمَةٌ هُوَ قَائِلُهَا ۖ وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿١٠٠﴾
"Kesudahan golongan yang kufur ingkar itu apabila sampai ajal maut kepada salah seorang di antara mereka, berkatalah ia: Wahai Tuhanku, kembalikanlah daku (hidup semula di dunia. Supaya aku mengerjakan amal-amal yang soleh dalam perkara-perkara yang telah aku tinggalkan. Tidak! Masakan dapat? Sesungguhnya perkataannya itu hanyalah kata-kata yang dia sahaja yang mengatakannya, sedang di hadapan mereka ada alam barzakh (yang mereka tinggal tetap padanya) hingga hari mereka dibangkitkan semula (pada hari kiamat)." (QS Al Mukminun : 99 - 100)

WAllahua'alam ....

4 ulasan:

  1. Dah nak mati biarlah dia mati. So mana-mana pihak yg pernah terhutang budi dgn mendiang datang lah beramai-ramai baca yasin dan tahlil terutamanya yg sorang tu...

    BalasPadam
  2. Dah sampai hukum tuhan ,selama dia hidup dia yg jatuhkan hukum kat org sekarg tuhan pula hukum dia.

    BalasPadam
  3. maka sang dewata pun berkata,"augustine paul you are not relevant anymore on this earth,so be it ashes to ashes,its time to answer all your irrelevants".

    BalasPadam
  4. salam

    Masa perbicaraan Sivakumar aritu hakim Cokelt hacks ini asyik pegang kepale aje, paneih dan berasap gamaknye, lepas kes tu terus leboh ropenye sakit sungguh die dan terus kumop

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia