Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 23 September 2010

Isu PTPTN : UMNO/BN bakal terlingkup .....


"Apa yang disiarkan media mengenai pemotongan gaji bermula Jun 2011 adalah salah kerana pada tarikh itu kita jangka rundingan mengenainya baru selesai. "Selepas rundingan itu selesai pertengahan tahun depan, kita kena bentang pada Kabinet dan pinda undang-undang bertepatan sebelum melaksanakannya," katanya kepada pemberita di sini, Khamis. Lagi di situ.

Kalau pembayaran balik PTPTN tu dibuat pemotongan gaji sebelum 2013 alamatnya melingkuplah UMNO/BN dalam PRU akan datang sebab PRU 13 dijangka akan berlaku selewat-lewatnya akhir 2012. Semua orang tahu majoriti pengundi pada PRU 13 adalah golongan muda atau yang meminjam duit PTPTN tu.

Amaran untuk UMNO/BN, sekali UMNO/BN tewas dalam PRU 13 secara total dan Pakatan Rakyat berjaya menerajui Putrajaya, sampai kiamat insyaAllah jangan mimpi lah hangpa untuk ambik balik.

Allah SWT Berfirman :

كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزِيزٌ ﴿٢١﴾

"Allah telah menetapkan: Sesungguhnya Aku dan Rasul-rasulKu (Islam) tetap mengalahkan (golongan yang menentang). Sesungguhnya Allah Maha Kuat, lagi Maha Berkuasa." (QS Al Mujaadilah : 21)

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. AMIN YA RABBAL ALAMIN... semoga Allah S.W.T. mengurniakan kita pemimpin yang BERIMAN DAN TAKWA kepada Allah... dan hancurkan kezaliman..

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia