Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 28 September 2010

UMNO punca batu api

"Kumpulan yang tidak bertanggungjawab itu ada antaranya bekas ahli Umno dan Pekida tapi mengaku jadi ahli PKR. "Ada juga calon yang ditaja ‘orang luar’…kalau individu itu betul-betul bertanding atas nama PKR, tidak akan ada insiden sebegini yang jelas melanggar etika berkempen," kata Mohd Bakri. Lagi di sinun.

PKR sendiri telah mengakui berlakunya kekecohan dan pergaduhan di masa pemilihan PKR di beberapa cabang yang telah kita maklum sebagaimana diperbesar-besarkan oleh oleh lidah-lidah Dajjal UMNO/BN terutamanya RTM dan TV3suku.

Sebenarnya dalang atau 'orang luar' itu adalah parasit UMNO yang menyusup masuk ke dalam pemilihan PKR itu. UMNO memangla tak ubah macam iblis ataupun syaitan yang menjadi punca gaduh ataupun batu api.

Allah SWT Berfirman :

وَقُل لِّعِبَادِي يَقُولُوا الَّتِي هِيَ أَحْسَنُ ۚ إِنَّ الشَّيْطَانَ يَنزَغُ بَيْنَهُمْ ۚ إِنَّ الشَّيْطَانَ كَانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوًّا مُّبِينًا ﴿٥٣﴾

"Dan katakanlah kepada hamha-hamba-Ku: "Hendaklah mereka mengucapkan perkataan yang lebih baik (benar). Sesungguhnya syaitan itu menimbulkan pergaduhan di antara mereka. Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi manusia." (QS Al Israk : 53)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia