Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 5 September 2010

TV3 MUFLIS IDEA


"Kalaupun pihak mereka mahu mempromosikan 1 Malaysia , janganlah keterlaluan sehingga mengenepikan persoalan sensitif mengenai agama dan pegangan hidup ummat Islam," katanya lagi. Jengok kat sini lagi.

mAklong setujulah dengan tindakan Dewan Pemuda PAS Pusat ni. Apa lagi yang anda semua boleh komen pada produk terbaru TV3 ini. Dikatakan TV3 sentiasa kehadapan dalam menyediakan produk-produk media mereka berbanding dengan stesen media lain.

Kononnya laa,tetapi iklan terbaru mereka inilah jadinya. mAklonG faham,d ema ni cuba untuk mengiklankan konsep 1Malaysia tetapi apakah semua boleh di 1Malaysia kan. Ish..ishh..ishh. Pada-padalah kalau nak mengipas oiiii. TV3 tak der panel syariah ker dalam meluluskan satu-satu program dema. Takkanlah satu badan koporat, tak ada satu panel syariah untuk menilai program kome sebelum diluluskan untuk tayangan. Jangan syokk sendiri jer.

Jangan tanya apa pandangan Pak-pak dan Mak-mak Menteri jer,tapi tanyalah apa pandangan Allah. Huiiishhh angin mAklonG tengah-tengahari buta ni. Susulan dari penayangan iklan ini.

Ingatlah Firman Allah SWT :

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تُطِيعُوا فَرِيقًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ يَرُدُّوكُم بَعْدَ إِيمَانِكُمْ كَافِرِينَ ﴿١٠٠﴾

"Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taat akan sesuatu puak dari orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu nescaya mereka akan mengembalikan kamu menjadi orang-orang kafir sesudah kamu beriman." (QS Ali Imraan : 100)

Elokler kita boikot TV3 sempena aidilfitri ni. hehehe. Boleh ker??? Tepuk dada tanya iman.

2 ulasan:

  1. TV3 memang suka nak jadi kaperrrr

    BalasPadam
  2. ok ok awak dah jumpe iklan tu ada dlm blog ni atas tajuk TV3 MUFLIS IDEA .. ye yang tu kan mak long?

    hjr

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia