Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 5 Disember 2009

Hantu Teoh Beng Hock nak cekik Ahmad Said Hamdan


SEREMBAN, 5 Dis (Bernama) -- Datuk Seri Najib Tun Razak berkata penamatan lebih awal kontrak perkhidmatan Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Seri Ahmad Said Hamdan tidak berlaku secara tiba-tiba kerana beliau (Najib) sudah dimaklumkan lebih awal lagi. Lagi di sini.

Berita ni sesiapa pun boleh tulis. Siapa nak percaya? Yang mAklonG rasa Ahmad Said ni berhenti sebab takutkan hantu Teoh Beng Hock yang didakwa berkeliaran mencari Ahmad Said kot. Mana ada orang yang berani kerana salah. Memang dia nak berhenti awal sebab kerana tekanan. Tekanan dari Teoh Beng Hock yang selalu menghantuinya.

Tiada siapa yang mengetahui secara detail mengenai 'alam roh' kecuali Allah Yang Maha Pencipta. Boleh jadi benar dan boleh jadi tidak dakwaan mengenai lembaga Teoh Beng Hock yang berkeliaran di Wisma Masalam itu.

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Al Israak pada Ayat 85 yang berbunyi:

وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الرُّوحِ ۖ قُلِ الرُّوحُ مِنْ أَمْرِ رَبِّي وَمَا أُوتِيتُم مِّنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا

yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan mereka bertanya kepadamu tentang roh. Katakanlah: "Roh itu termasuk urusan Tuhan-ku, dan tidaklah kamu diberi pengetahuan melainkan sedikit.""ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. Salam Sufina,

    Dia, Ahmad Said anak Hamdana nak lari kemana? Walaupun dia meninggalkan SPRM hantu Teo tetap akan cari dia. Orang yang melakukan kesalahan tetap hidup dalam ketakutan.

    Ketakutan dia akan bertambah lagi apabila kuasa pada dia telahpun tiada lagi. Dia akan rasai apa yang orang lain rasa selama ini. Hancur SPRM.

    Komen sikit n3 ana terbaru, kalau silap mohon tunjuk untuk di perbetulkan. Kelebihan kita dalam jemaah sanggup menerima teguran untuk menegakan Islam, yang tiada dalam UMNO

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia