Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 25 Ogos 2011

Pelancaran Blog Pas Ipoh Timur

Pada malam tadi bertempat di tempat mAklonG,program Qaryah Ramadhan diteruskan lagi dengan pelancaran blog Pas Ipoh Timur yang dilancarkan oleh Hj Mazlan Aliman,AJK Pas Pusat.

Dengan adanya blog ini, diharap dapat dijadikan sebagai saluran alternatif bagi menyampaikan risalan dakwah dan juga aktiviti-aktivi yang dijalan oleh Pas Kawasan, Pas Negeri dan juga aktiviti-aktiviti Pakatan Rakyat. Sesuailah dengan perkembangan semasa sekarang, dimana rakyat sudah semakin ramai mengaksess media baru sebagai salah satu sumber mendapatkan maklumat. Yang dok percaya dengan media lama (TV dan surat kabo) je yang ketinggalan zaman. Diharap Pas Kawasan mAklonG terus melangkah kehadapan dalam menyampaikan maklumat terkini pada rakyat seluruh Malaysia. Tapi satu jer pesanan mAklong supaya blog itu nanti hendaklah selalu diupadate. Idakler hanya ada sawang jer. hehehe. Selamat , meneruskan perjuangan PAS Ipoh Timur.

Lagi di sini

Firman Allah s.w.t :

.... قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ۗ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿٩﴾

"Katakanlah lagi (kepadanya): Adakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sesungguhnya orang-orang yang dapat mengambil pelajaran dan peringatan hanyalah orang-orang yang berakal sempurna." (QS Az Zumar : 9)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia