Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Isnin, 28 Disember 2009

Himpunan Barua UMNO


buat apa tutup muka kalau hangpa tu betui. klik pada gambar ni untuk lebih banyak gambar.

10 Muharram 1431
Cina Islam

Media arus perdana yang pro-kerajaan hari ini semacam secara terancang mula menyiarkan dan membesar-besarkan berita mengenai sekumpulan yang saya anggap sebagai pelakon upahan baru bagi menjayakan rancangan licik bagi melemahkah Pakatan Rakyat. Ada lagi di sini.

Memang celaka puak-puak UMNO ni. Berapa sen lah harga maruah baru-barua ni. Bagi pendokong Pakatan Rakyat yang berwibawa dan sejati pastinya tidak akan terpedaya dengan lakonan barua-barua upahan UMNO ni. Guna lah taktik genius sikit. Ini idea dan taktik bodoh serta dungu tahap cipan. UMNO semakin gila meroyan, gila cepegha dan nyanyuk main najis sebab tak de idea lain yang lebih bernas untuk cuba menggoyahkan Pakatan Rakyat Selangor.

2 ulasan:

  1. Salam sufina,

    UMNOngok ni, kalau nak buat demo lain kali belajar ngan MAT Sabu. Macam mana nak berdemo ngan baik. Ngaku orang PAS. Poh lah. Orang PAS mana ada derhaka pada PARTI beramai-ramai.

    Diriwayatkan daripada Ibnu Abbas r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda: Sesiapa yang mendapati pemimpinnya melakukan perkara yang tidak disukainya, maka hendaklah dia bersabar sesungguhnya sesiapa yang meninggalkan jemaah satu jengkal, maka matinya adalah dikira mati dalam keadaan jahiliah

    Bab wajib menyertai Jemaah

    Riwayat Bukhari didalam kotab Fitnah Hadis 6530 6531
    Riwayat muslim didalam kitab Pemerintahan hadis 3438

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia