Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 30 Disember 2009

kezaliman yang terang cuba untuk disembunyikan


Teka-teki kematian setiausaha politik exco Selangor, Teoh Beng Hock akhirnya terjawab apabila laporan kedua pakar patologi terkemuka, Pornthip Rojanasunand dari Thailand membuktikan kesahihan ujian forensik itu yang mensabitkan mendiang mati dibunuh Julai lalu. Yang dilaporkan oleh Free Malaysia Today.

Nak tunggu apa lagi ???? SPRM yang berada dibawah naungan UMNO/BN sudah tentunya dilindungi walaupun mereka telah sahih melakukan jenayah bunuh ini. Lebih-lebih lagi yang terkorban secara zalim ini pula melibatnya musuh politik mereka.

Saranan mAklonG, marilah pakat-pakat hancurkan kezaliman UMNO/BN ini dengan cara mengubah undi kita pada PRU 13 ini nanti. Pilihanraya ke 13 ini mengingatkan mAklonG tentang Tentera Badar yang disertai oleh tentera Islam seramai 313 orang.

Jadi dengan berkat usaha dan doa kita, mudah-mudahan Pakatan Rakyat yang berkonsepkan membenci kezaliman an penindasan ini dapat mengubah landskap pentadbiran negara pada 2012 kelak, insyaAllah Islam Pasti Menang.

Benarlah Firman Allah :

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
 
"Dan katakanlah: "Yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap." Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap." (QS Al Israak : 81)

Benarlah Firman Allah :

كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزِيزٌ

"Allah telah menetapkan: "Aku dan rasul-rasul-Ku pasti menang." Sesungguhnya Allah Maha Kuat lagi Maha Perkasa." (QS Al Mujaadilah : 21)

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. salam mak long,

    SPRM dah jadi binatang suruhan UMNO dah, bukti lah macam mana pun keluar, datang lah berapa byk pun pakar...kalau UMNO kata "A", "A" lah yang dibuatnya...

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia