Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 10 Disember 2009

Najib ibarat ayam berkokok punggung penuh najis


NARATHIWAT 9 Dis. - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengakhiri lawatan tiga hari ke Thailand dengan melahirkan keyakinan terhadap langkah-langkah kerajaan negara itu dalam membantu penduduk Islam di selatan. Dilaporkan oleh penyebar fitnah kepada rakyat, Utusan Meloya.

Diri sendiri pun tak terbantu, nak bantu orang lain konon. Diri sendiri tak terdakwah, nak buat kebajikan pada orang lain. Rasa nak muntah. Inilah perilaku munafik. Nak bantu umat Islam di Narathiwat tetapi bagaimana dengan negara sendiri ? Najib adalah spesis pemimpin yang pernah disabdakan oleh Nabi S.A.W:

ومع ذلك ، إذا ما شاء الله الشر عن الناس وجعلهم القادة الذين فاجر. الذي أدلى به الحمقى الذين يتعامل مع القانون والعدالة ، والملكية في يد البخيل

"Namun, jika Allah menghendaki keburukan bagi suatu kaum maka Dia menjadikan pemimpin-pemimpin mereka orang-orang yang berakhlak rendah. DijadikanNya orang-orang dungu yang menangani hukum dan peradilan, dan harta berada di tangan orang-orang kedekut." (HR. Ad-Dailami)

Wilayah selatan Thailand ingin merdeka dari penjajahan kuffar yang mana mereka ingin mengamalkan kehidupan Islam yang sebenar serta perundangan sistem Islam secara syumul. Disebabkan inilah Wilayah selatan Thailand terus dizalimi dan disembelih.


Mereka mahu membuang jauh-jauh ungkapan yang mengatakan "Berikanlah hak negara kepada raja, dan berikanlah, hak agama kepada Tuhan.”. Ungkapan itu sebenarnya dipetik dari Bible yang berkonsepkan sekularisme yang memisahkan agama dengan politik.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. Salam sufina

    Kitab Hadari membenarkan mereka berbuat sedemikian. Ini akbibat nya jika hidup tak berapandukan kepada Quran dan Sunah. Mana pas Harus... komen lah sikit. Dok pandai komen Nga Kor ming aje.hehe hehe

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia