Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 24 Oktober 2009

Benarkah Mereka Berdamai ????


KUALA LUMPUR 22 Okt. - Presiden MCA, Datuk Seri Ong Tee Keat dan bekas timbalannya, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek akhirnya bersetuju untuk berdamai dan mengetepikan pergeseran antara mereka dalam pelan perpaduan utama yang dirangka oleh para pemimpin parti itu. Lagi di sini.

Benarkah antara mereka berdua tu berdamai dan berbaik semula ???? Mungkin dari segi zahirnya mereka berdamai tetapi dalam hati masing-masing mereka tetap bercakaran sesama mereka. Percayalahhh. Nampak je kononnyer berdamai. Kalau berbaik pun beralasan. Mungkin beralasan kerana menjaga kepentingan BN yang di 'bayar' oleh Najib Altantuya.

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Al Hashr pada Ayat 14 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Mereka tidak akan memerangi kamu dalam keadaan bersatu padu, kecuali dalam kampung-kampung yang berbenteng atau di balik tembok. Permusuhan antara sesama mereka adalah sangat hebat. Kamu kira mereka itu bersatu, sedangkan hati itu mereka berpecah belah. Yang demikian itu kerana sesungguhnya mereka adalah kaum yang tidak mengerti." ShodaqALLAHul Azim.

WAllahua'alam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia