Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 4 Oktober 2009

Ugutan Bandar Tentera Darat agenda utama Isa Samad

klik pada gambar untuk pendedahan penipuan SPR

PORT DICKSON 4 Okt — Agenda pengisian Port Dickson sebagai Bandar Tentera Darat akan menjadi antara agenda utama calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang, Tan Sri Isa Samad. Berita di sini.

Ini politik ugut mengugut namanya. Sebagai pengundi, tentera yang berada di kem kem Bagan Pinang disarankan supaya jangan jadi penakut. Jangan takut untuk melakukan perubahan. Sebagai seorang tentera 'TAKUT atau PONDAN' bukan menjadi agenda utama. Kalau takut dari diugut baik jangan jadi tentera.

mAklonG ingat lagi, kata-kata najib Altantuya - BERUBAH ATAU REBAH - nampaknya kata-kata ni dah basi dan dah takboleh diguna pakai, campak buang dalam loji najis Indah Water. Bukti UMNO masih tak berubah. Masih lagi memilih calon yang kotor.

3 ulasan:

  1. SUDAHLAH TENTERA BERMATI-MATIAN DI PERBATASAN, LAUTAN, SEMPADAN NEGARA DAN PULAU-PULAU YANG JAUH DI SANA. KITA BOLEH BERGEMBIRA TULIS BLOG SEBAB TENTERA MENJAGA KESELAMATAN NEGARA KITA.
    DAN DAN ADA ORANG YANG TAK RETI BERTERIMAKASIH, CAKAP TENTERA TAKUT DAN PONDAN. KUCING PUN TAHU UCAP TERIMA KASIH PADA TUAN YANG BERI DIA MAKAN.

    BalasPadam
  2. Satu malapetaka yang amat berbahya apa bila rakyat diugut dengan budaya takut, takut pada bos, takut pada org atasan, takut, takut, takut. tapi tidak takut pada allah taala.

    Itulah yang dikatakan aqidah UMNO olen PM rakyat ditakut-takutkan hanya pada kerajaan.

    BalasPadam
  3. Siapa tuan kamu?.....UMNO atau ALLAH swt. Hak UMNO kamu jaga dan dukung...bagaimana pula hak ALLAH?........

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia