Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 3 November 2009

Awas !!!! UMNO masih lagi memasang perangkapnya


28 Oct 2009 4:20PM - Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Selasa berkata parti itu telah menutup pintu rundingan dengan Umno untuk membentuk satu kerajaan perpaduan. Katanya, pucuk pimpinan negara juga sudah berubah dan PAS belum mengetahui apakah sikap yang diamalkan oleh pemimpin negara sedia ada. Lagi berita di sini.

UMNO pimpinan pemimpin celaka Najib Altantuya masih lagi membuka ruang jalan Kerajaan Perpaduan, sedangkan sebelum ini pintu dan cerita ini telah ditutup atau dipateri sama sekali oleh Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tetapi UMNO masih lagi cuba untuk merungkainya dengan agenda jahat untuk memecah-belahkan jemaah PAS. Tetapi berita hari ini 03 Nov 2009 Najib seolah-olah masih lagi memasang perangkapnya.

Allah S.W.T memberi peringatan kepada kita supaya jangan terpedaya kepada puak-puak celaka ni dan wajib atas supaya sentiasa berwaspada atas pujukan mereka. Allah Berfirman dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 149 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Wahai orang-orang yang beriman, jika kamu mentaati (mengikuti) orang-orang yang kafir itu, nescaya mereka mengembalikan kamu ke belakang (kepada kekafiran), lalu jadilah kamu orang-orang yang rugi." ShodaqALLAHul'Azim.

Kerja pemecah-belah atau batu api ni kerja iblis dan syaitan. Allah Berfirman dalam Surah Al Israak pada Ayat 53 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan katakanlah kepada hamha-hamba-Ku: "Hendaklah mereka mengucapkan perkataan yang lebih baik (benar). Sesungguhnya syaitan itu menimbulkan pergaduhan di antara mereka (orang-orang beriman). Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi manusia." ShodaqALLAHul'Azim.

Ini bermakna UMNO ialah parti syaitan. Allah Berfirman dalam Surah Al Mujaadilah pada Ayat 19 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Syaitan telah menguasai mereka lalu menjadikan mereka lupa dari mengingati Allah; mereka itulah golongan syaitan. Ketahuilah, bahwa sesungguhnya golongan syaitan itulah golongan yang rugi." ShodaqALLAHul'Azim.

Ulama tafsir dari Singapura AF Hj Sonhaedji mentafsirkan Ayat ini pada perkataan golongan bermakna parti. WAlahua'alam ....

2 ulasan:

  1. Parti yang syaitan itu ialah PAS: Parti Angkatan Syaitan.

    BalasPadam
  2. Surah Ali Imraan pada Ayat 149 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Wahai orang-orang yang beriman, jika kamu mentaati (mengikuti) orang-orang yang kafir itu, nescaya mereka mengembalikan kamu ke belakang (kepada kekafiran), lalu jadilah kamu orang-orang yang rugi." ShodaqALLAHul'Azim.

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia