Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 1 November 2009

PDRM : Robot Kawalan Jauh UMNO/BN

Gerakan - salah sebuah parti komponen BN - menegaskan bahawa amat perlunya pemulihan secepat mungkin keyakinan rakyat terhadap tiga institusi utama dalam kerajaan - sistem kehakiman, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan polis. Lagi di sini.

Yang nampak paling bahaya sekarang ni PDRM, terang-terang satu objek yang bergerak seperti robot yang mana remote controlnya dipegang oleh UMNO/BN. Isu PDRM mengganas yang berlaku di sidang DUN Perak yang mengkasari ADUN-ADUN dari Pakatan Rakyat sebagai bukti bahawa PDRM seolah-olah dah bertukar nama kepada PRDM (Polis Rimau Di Malaysia) yang sepenuhnya dikawal oleh UMNO/BN. Ceritanya di sini. Mereka tak ubah seperti lembu yang bodoh dicucuk hidung.



Namun isu Sidang DUN 28 Oktober lalu dilaporkan oleh media lidah bercabang UMNO/BN, berjalan secara aman. Kepala habah dia. Bukan UMNO/BN kalau tak menipu. Rakyat Perak menjadi bertambah benci kepada Kerajaan HARAM UMNO/BN yang dikepalai oleh Zambry Budak Hitam.

Peringatan kepada PDRM, Allah S.W.T Memberi peringatan dalam Surah Huud pada Ayat 113 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang zalim[740] yang menyebabkan kamu disambar oleh api neraka, dan sekali-kali kamu tiada mempunyai seorang penolongpun selain daripada Allah, kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan." ShodaqALLAHul'Azim.

[740]. Cenderung kepada orang yang zalim maksudnya menyokong dan patuh kepada mereka serta meredhai perbuatannya.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia