Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 17 November 2009

Kuda UMNO/BN enggan melaksanakan pilihanraya ????


KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan memohon penangguhan pelaksanaan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang mengisytiharkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh di Kedah kosong. Lagi di sini .

Penasihat Undang-Undang SPR tu siapa ???? Najib Altantuya ???? Ternyata kuda tunggangan UMNO/BN ni enggan untuk mengadakan PRK di DUN tersebut atas arahan "tuannya".

Ingatlah, Allah S.W.T Berfirman tentang orang orang yang berpaksi atau berhakimkan kepada hawa nafsu dan syaitan dalam Surah An Nisaa pada Ayat 60 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim, "Apakah kamu tidak memperhatikan orang-orang yang mengaku dirinya telah beriman kepada apa yang diturunkan kepadamu dan kepada apa yang diturunkan sebelum kamu ? Mereka hendak berhakim kepada thaghut[312], padahal mereka telah diperintah mengingkari thaghut itu. Dan syaitan bermaksud menyesatkan mereka (dengan) penyesatan yang sejauh-jauhnya." ShodaqALLAHul'Azim.

[312]. yang selalu memusuhi Nabi dan kaum Muslimin. Termasuk Thaghut juga:
1. Orang yang menetapkan hukum dan undang-undang secara tipu, putar-belit serta curang lagi menurut hawa nafsu.
2. Berhala-berhala.


WAllahua'alam ....

2 ulasan:

  1. Ngapa pulak SPR yang meroyan nak tanya Ghani 4 tahil. Yang meroyan selalu orang lepas bersalin aje. Kot SPR lepas bersalin tak

    BalasPadam
  2. Salam maKlong'

    Sekarang ni bolehlah dia ponteng dan curi tulang selama mana dia mahu inilah sikap wakil rakyat Umno/Bn. Bagi mereka, rakyat lah hambanya bukan dia hamba rakyat senang-senang guna wang rakyat tapi kerja malas.

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia