Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Selasa, 3 November 2009

mangsa seperti Teoh Beng Hock akan menyusul ????


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melancarkan pendakwaan besar-besaran terhadap ahli politik dan pembantu mereka di Selangor berhubung kesalahan rasuah. Lagi di sini.

Ya Allah, janganlah ada tragedi tingkat 14 lagi di Plaza Masalam. Na'uzubILLAHi min zalik. SPRM (Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Malaysia), itulah nama yang sebenar. Selagi kes Mendiang Teoh belum selesai selagi itulah rakyat akan memandang SPRM satu badan kerajaan yang tidak bebas dan menjadi binatang tunggangan UMNO/BN.
Ini juga langkah strategi Najib Altantuya cuba untuk menjatuhkan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor. Beliau akan terus menggunakan KUKU BESI nya dengan bantuan barua-baruanya PDRM, SPRM, badan kehakiman dan yang bersekutu dengannya.

Dalam kes Mendiang Teoh ini atau kekeliruan dalam urusan menjatuhkan hukum pembunuhan, Rasulullah S.A.W pernah bersabda : Dari Ibnu Abbas Radliyallaahu 'anhu bahwa Rasulullah Shallallaahu 'alaihi wa Sallam bersabda: "Barangsiapa terbunuh dengan tidak diketahui pembunuhnya, atau terkena lemparan batu, atau kena pukul, atau kena tongkat, maka dendanya ialah denda bunuh kerana kekeliruan. Barangsiapa dibunuh dengan sengaja, maka dendanya hukum mati. Barangsiapa menghindar (melarikan diri) dari berlakunya hukuman itu, maka laknat Allah padanya." Riwayat Abu Dawud, Nasa'i dan Ibnu Majah dengan sanad kuat.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. Maklong UMNO dah gila meroyan. Gila meroyan ini payah nak ubat. Gila talak ada ubat lagi kawin aje. kita kena hati-hati dengan perangkap ini.Pegi jahanam sama UMNO

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia