Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 19 Ogos 2009

Satu Malaysia sama dengan Satu Israel


UPDATE - Apa bezanya antara dua logo ini ???? Dari segi rupa memang berbeza tapi pada hakikat ianya sama .... Ini adalah bukti Kerajaan UMNO, pimpinan najib Altantuya mengambil sunnah dan acuan Rejim Israel Yahudi. Jika anda tidak percaya, sila klik pada gambar-gambar ini untuk bukti lebih lanjut.

Allah Melarang sama-sekali umat Islam yang mengaku beriman dari menjadikan yahudi dan nasrani sebagai acuan dan teman rapat.

Allah Berfirman dalam Surah Al Maaeidah pada Ayat 51. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim." ShodaqAllahul'Azim.

Nabi S.A.W pernah bersabda: Dari Ibnu Umar Radliyallaahu 'anhu bahwa Rasulullah Shallallaahu 'alaihi wa Sallam bersabda: "Barangsiapa menyerupai suatu kaum, maka ia termasuk mereka." Riwayat Abu Dawud. Hadits shahih menurut Ibnu Hibban.

WAllahu'alam....

1 ulasan:

  1. Bagaiman pula dengan orang yang menyokongnya pulak ???? Confirm, sama. Mari kita renungkan Firman Allah ini dalam Surah Huud pada Ayat 113. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim "Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang zalim[740] yang menyebabkan kamu disentuh api neraka, dan sekali-kali kamu tiada mempunyai seorang penolongpun selain daripada Allah, kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan." ShodaqALLAHul'Azim

    [740]. Cenderung kepada orang yang zalim maksudnya menyokong mereka serta meredhai perbuatannya.

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia