Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 27 Ogos 2009

Padan Muka Kau, Katak ....


ALOR SETAR, 26 Ogos (Bernama) -- Sultan Kedah, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah memperkenankan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd Radzhi Salleh, yang mengisytiharkan dirinya wakil bebas Ahad lepas, digugurkan daripada jawatan Exco berkuatkuasa Selasa. Untuk berita lanjut di sini.

mAklonG nak mengucapkan padan muka kepada Mohd Radzhi Salleh yang baru baru ini melompat dari PKR seterusnya murtad dari Pakatan Rakyat dan menjadi Bebas yang menyokong Najib. Namun jawatan exconya selama ini yang dipegangnya enggan pula dilepaskannya. Tak ke celaka namanya tu. Namun Ustaz Azizan Abd Razak telah menduganya dan telah pun membuat persiapan rapi bagi menangani tindakan 'katak' bodoh ini.

Bagi mAklonG tak ada untungnya. Lagi rugi ada. Rugi tu di dunia akhirat, rugi bekerjasama dengan puak-puak celaka UMNO ni kerana mereka mengamalkan sistem perundangan dan menjadikan kuffar yahudi, kristian sebagai dasar cara hidup dan perlembagaan. Kerana dasar itu Allah Tidak akan terima sama sekali. Rugi, rugi dan rugi ....

Allah Berfirman dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 85. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Barangsiapa mencari agama selain agama Islam, maka sekali-kali tidaklah akan diterima (agama atau pun cara hidup itu ) daripadanya, dan dia di akhirat termasuk orang-orang yang rugi." ShodaqALLAHul'Azim.

Allah telah memberi amaran dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 149. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Hai orang-orang yang beriman, jika kamu mentaati orang-orang yang kafir itu, nescaya mereka mengembalikan kamu ke belakang (kepada kekafiran), lalu jadilah kamu orang-orang yang rugi. " ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia