Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Sabtu, 29 Ogos 2009

UMNO yang lembu





Mereka membawa sepanduk, antaranya bertulis "Take beer", "Islam untuk semua, kuil untuk Khalid dan Rodziah", "Kuil haram sekangkang kera, bila pindah sebesar Putrajaya" dan "Pindahkan kuil ke Seksyen 22". Berita selanjutnya di sini.

Siapa lagi puak-puak ni kalau bukan UMNO gila meroyan. Memang depa ni juara pencetus kontroversi.
Sebelum ni dema cari pasal di depan Pejabat DAP, Medan Ipoh Raya, Ipoh. Kali ni di SUK Selangor. Orang-orang macam spesis binatang ni lah yang akan mengulangkan kembali peristiwa berdarah 13 Mei 1969. Yang hairannya selama ini atau sebelum Pakatan Rakyat memerintah, siapa yang dok biarkan India bina kuil ? UMNO/BN jugaaakkkk. Isshhh bodoh tahap LEMBU betul la puak-puak ni. Memang benar UMNO parti perkauman / racist melampau. Mula-mula cari pasal dengan cina, kali ni dengan india pulak. Lama-lama kepala dema ni hilang kena cantas. Batu api, cari punca gaduh, tukang bakar. Itulah UMNO. Macam syaitan.

Allah BerFirman dalam Surah Al Israak pada Ayat yang ke 53 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan katakanlah kepada hamba-hamba-Ku: "Hendaklah mereka mengucapkan perkataan yang lebih baik (benar). Sesungguhnya syaitan itu menimbulkan perselisihan di antara mereka. Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi manusia." ShodaqALLAHul'Azim.

Islam melarang kita menghina agama lain. Malah kita digalakkan untuk berdakwah tentang Islam terhadap mereka dan sepatutnya menerangkan kepada mereka tentang keindahan Islam. Bukan cara macam ni. Ini perangai dan tindakan orang jahil dan bodoh.

Allah mengingatkan kita supaya JANGAN menghina agama lain. Allah Berfirman dalam Surah Al Kafiruun bermula Ayat 1 hingga akhir yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Katakanlah: "Hai orang-orang kafir, Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. Dan kamu bukan penyembah Tuhan yang aku sembah. Dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah, dan kamu tidak pernah (pula) menjadi penyembah Tuhan yang aku sembah. Untukmu agamamu, dan untukku lah, agamaku."ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia