Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 6 Ogos 2009

Bala dari Dosa Hishamuddin 1 Najib 1

imej virus yang terdapat dalam selsema babi atau H1N1

Wabak ini semakin ditakuti. Setakat ini di Malaysia saja dah 14 maut kerana wabak ini. Ini adalah peringatan dari Allah S.W.T.

Allah Berfirman dalam Surah Al Israak Ayat 16 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan jika Kami hendak membinasakan suatu negeri, maka Kami perintahkan kepada orang-orang yang hidup mewah di negeri itu (pemimpin -pemimpin supaya mentaati Allah) tetapi mereka melakukan kedurhakaan dalam negeri itu, maka sudah sepatutnya berlaku terhadapnya perkataan (ketentuan azab dari Kami), kemudian Kami hancurkan negeri itu sehancur-hancurnya." ShodaqALLAHul'Azim.

Allah akan hancurkan negara kita dengan bala ini disebabkan kesilapan kita sendiri. Kita sebagai rakyat sepatutnya tidak memilih mereka dari kalangan orang-orang yang berdosa sebagai pemimpin kita, akibatnya Allah S.W.T akan menurunkan bala ini ke atas kita.

Sebagaimana yang Allah S.W.T Firmankan dalam Surah Al Anfaal Ayat 25. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim."Dan peliharalah dirimu dari pada siksaan yang tidak khusus menimpa orang-orang yang zalim (berdosa) saja di antara kamu. Dan ketahuilah bahwa Allah amat keras siksaan-Nya." ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. elok la tu org pr kata hishamuddin1 najib1.
    org umno kata husam1 nik aziz 1

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia