Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 13 Ogos 2009

UMNO parti yahudi dan munafik !!!!





Parti apakah yang melaungkan slogan HIDUP MELAYU ???? Kalau bukan UMNO. Ternyata mereka inilah keturunan dari Bani Qainuqa' , Abdullah bin Ubayy dan cucu cicit Abu Lahab ....

UMNO sanggup menggadaikan agama demi tembolok@perut mereka. Ini perjuangan MUNAFIK, HIPOKRIT dan RETORIK !!!! Ini bukan cara Islam.... Perkatan MELAYU yang diperkatakan oleh mereka sebenarnya adalah UMNO !!!!

Perjuangan seperti ini Allah sekali-kali tidak akan terima dan golongan seperti inilah yang akan dihumban ke dalam neraka !!!!

Allah Berfirman dalam Surah Ali Imran yang pada Ayat 85 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Barangsiapa mencari agama selain agama Islam, maka sekali-kali tidaklah akan diterima (agama itu) daripadanya, dan dia di akhirat termasuk orang-orang yang rugi (kerana dihumban ke neraka)." ShodaqALLAHul'Azim.

Lagi Allah Berfirman dalam juga dalam Surah An Nisaa pada Ayat 150 hingga 151. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Sesungguhnya orang-orang yang kafir kepada Allah dan rasul-rasul-Nya, dan bermaksud memperbeza-bezakan antara (keimanan kepada) Allah dan rasul-rasul-Nya, dengan mengatakan: "Kami beriman kepada yang sebahagian dan kami kafir terhadap sebahagian (yang lain)", serta bermaksud (dengan perkataan itu) mengambil jalan (tengah) di antara yang demikian (iman atau kafir), merekalah orang-orang yang kafir sebenar-benarnya. Kami telah menyediakan untuk orang-orang yang kafir itu siksaan yang menghinakan." ShodaqALLAHul'Azim.

Dan Allah Akan Menempatkan orang-orang seperti ini di dalam neraka yang terpaling bawah dan paling panas sebagaimana yang Allah Firmankan dalam Surah An Nisaa Ayat 145. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Sesungguhnya orang-orang munafik itu (ditempatkan) pada tingkatan yang paling bawah dari neraka. Dan kamu sekali-kali tidak akan mendapat seorang penolong pun bagi mereka." ShodaqALLAHul'Azim.

Allah telah pun menurunkan Sebuah Surah yang bernama "Al Munafiquun" iaitu satu Surah yang ditujukan khas untuk golongan seperti ini sebagai kutukan dan cercaan terhadap mereka.

Allah Berfirman dalam Surah ini pada Ayat 2 hingga 3 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Mereka itu menjadikan sumpah mereka sebagai perisai[1476], lalu mereka menghalangi (manusia) dari jalan Allah. Sesungguhnya amat buruklah apa yang telah mereka kerjakan. Yang demikian itu adalah kerana bahawa sesungguhnya mereka telah beriman, kemudian menjadi kafir (lagi) lalu hati mereka dikunci mati; karena itu mereka tidak dapat mengerti." ShodaqALLAHul'Azim.

[1476]. Mereka bersumpah bahwa mereka beriman adalah untuk menjaga harta mereka supaya jangan dibunuh atau ditawan atau dirampas hartanya.
(p/s maklong: demi kerana tembolok
dan kepentingan kebendaan dunia mereka)

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia