Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 2 Ogos 2009

TIADA ISTILAH CUTI BAGI SEORANG PEJUANG

lebih 2500 Pemuda yang hadir pada hari ini

antara ratusan muslimat yang hadir

diantara pimpinan yang hadir ialah Sdr. Shamsul Iskandar Mat Akin (Ketua AMK PKR), Ustaz Nasharuddin Tantawi (Ketua Pemuda PAS Pusat) dan YB Khalil Idham Lim (ADUN Titi Serong).

BAGAN SERAI - Nampaknya para pemuda kita di Perak ni kena la kerja lebih keras, kerja lebih masa. Hehehehe. Takde la masa senggang lagi untuk berlibur ke makan angin ke dengan anak bini. Pelbagai program ditambah bagi menguatkan saf parti lebih-lebih lagi dalam Dewan Pemuda Perak ni bagi mencapai kemenangan dalam Pilihanraya akan datang. Pembubaran DUN boleh terjadi bila bila masa dari sekarang. Dengar desas-desusnya kemungkinan dalam bulan November. Itulah antara isi isi yang diterapkan ke dalam sanubari Pemuda Perak pada hari ini.

Ini mengingatkan mAklonG pada sebuah hadis Nabi S.A.W yang bermaksud:
"....Jihad akan terus berterusan semenjak Allah mengutusku menjadi Rasul sampai pada saat yang terakhir dari umat ini memerangi Dajjal (Dajjal mati dibunuh)..." HR Abu Dawud.

Ini bermakna perjuangan memartabatkan Islam dan meletakkannya di tempat yang tertinggi masih lagi belum selesai. Nak tunggu Dajjal mati baru selesai. Bila la gamaknya time Dajjal nak kena bunuh tu ye ????

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia