Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Khamis, 13 Ogos 2009

Alasan UMNO/BN untuk sekat PAS


SPR telah menetapkan tak akan ada lagi penggunaan PONDOK PANAS sepanjang hari pengundian dijalankan. Untuk berita lebih lanjut check kat sini. Macamana nak jalankan kempen, raih undi? Macamana nak check SSDP bagi pengundi kita?

Pilihanraya kat Zimbabwe pun tak macam ni. makin hambar dan bodohlah suasana pilihanraya kat Malaysia ni dengan ditambah macam-macam larangan berpunca dari ketakutan UMNO/BN yang sedang menuju ke alam kehancuran dan kepupusan.

Bagi pesakit H1N1 juga dilarang untuk keluar mengundi, alasannya takut wabak merebak. Ada saja alasannya. Selain Media Perdana, Polis dan SPRM yang turut menjadi barua UMNO/BN, SPR juga nampaknya turut sama menjadi pencacai kerajaan Fir'aun ni. Nampak sangat dema ni dah terdesak sangat.

Namun bagi kita apa pun perancangan jahat busuk UMNO/BN ni tak akan melemahkan semangat kita untuk terus berjuang bagi memastikan kemenangan ini menjadi milik PAS, insyaAllah. UMNO/BN ni sekarang nampak macam gah tapi sebenarnya reput serta rapuh di dalamnya.

Yakinlah dengan Firman Allah dalam Surah Al Hashyr pada Ayat 14 hingga 15. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Mereka (kaum yang memperjuangkan dasar kafir dan munafik) tidak akan memerangi kamu dalam keadaan bersatu padu, kecuali dalam kampung-kampung yang berbenteng atau di balik tembok. Permusuhan antara sesama mereka adalah sangat hebat. Kamu menyangka mereka itu bersatu, sebenarnya hati mereka berpecah belah. Yang demikian itu kerana sesungguhnya mereka adalah kaum yang tidak mengerti. (Mereka adalah) seperti orang-orang Yahudi yang belum lama sebelum mereka[1468] telah merasai akibat buruk dari perbuatan mereka[1469], dan bagi mereka azab yang pedih." ShodaqALLAHul'Azim.

[1468]. Maksudnya: Yahudi Bani Qainuqa'
[1469]. Maksud akibat buruk perbuatan mereka adalah mereka diusir dari Madinah ke Syam.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia