Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 30 Ogos 2009

siapa yang ajar UMNO jadi kurang ajar kalau bukan pemimipin mereka


JITRA, 29 Ogos (Bernama) -- Anggota Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Tun Mahathir kesal dengan tindakan sekumpulan penunjuk perasaan yang turut menggunakan kepala lembu sebagai membantah cadangan penempatan semula kuil Hindu di Seksyen 21 Shah Alam. Untuk berita lebih lanjut di sini.

Tak payah la nak jadi munafik, Mukhriz oiii.... Hang pun tau pendemo tu sapa. Puak-puak hang jugak. Dah baling batu sembunyi tangan. Kesal konon. Orang dah tau la sapa yang baling batu tu. Tak payah nak sorok tangan hang tu.

Allah S.W.T Berfirman dalam Surah Al An'aam pada Ayat 112 Yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan demikianlah Kami jadikan bagi tiap-tiap nabi itu musuh, iaitu syaitan-syaitan (dari jenis) manusia dan (dan jenis) jin, sebahagian mereka membisikkan kepada sebahagian yang lain perkataan-perkataan yang indah-indah untuk menipu (manusia)[499]. Jikalau Tuhanmu menghendaki, nescaya mereka tidak mengerjakannya, maka tinggalkanlah mereka dan apa yang mereka ada-adakan." ShodaqALLAHul'Azim.

[499]. Maksudnya syaitan-syaitan jenis jin dan manusia berupaya menipu manusia agar tidak beriman kepada Nabi.

Teringat kata-kata hukamak yang menyebut: "An nas 'ala dini mulukihim." bermaksud "Manusia itu akan mengikuti cara hidup pemimpin mereka". Kalau dah pemimpin UMNO tu bangsa jahat dah tentu penyokongnya pun turut sama, bangsa jahat.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia