Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 23 Ogos 2009

anak syaitan bapaknya iblis



Bagi mAklonG orang yang memperjuangkan Islam sebagai perjuangan hidupnya dia dipanggil ulama. Ulama pula penyambung kerja-kerja para anbiyaak. Menghina ulama bereti menghina Nabi. Menghina Nabi bererti menghina Allah.

Ada orang Padang Rengas tu sedaaaappp je mulut dia sebut Tuan Guru Nik Aziz ulama palsu. Dia yang bercakap tu apa pulak ???? Ni gambar sapa pulak ???? Inilah yang dikatakan anak bapak. Keluarga Al Mujrimin (orang-orang berdosa). Berbangga dengan dosa yang dibuatnya.

Allah Berfirman dalam Surah Al Furqan pada Ayat 31 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan seperti itulah, telah Kami adakan bagi tiap-tiap nabi, musuh dari kalangan orang-orang yang berdosa. Dan cukuplah Tuhanmu menjadi Pemberi petunjuk dan Penolong. " ShodaqALLAHul'Azim.

Keadaan seorang anak itu yang pastinya akan mengikut acuan ayah dan ibunya seperti yang tersebut dalam peribahasa Inggeris mengatakan "Like Father Like Son". Perumpaan melayu juga mengatakan, "bapa Borek anak Rintik" dan "Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi?" dan Sabda Nabi S.A.W yang bermaksud :

Dari Abu Hurairah ra., ia berkata:
Rasulullah saw. bersabda: "Setiap anak itu dilahirkan dalam keadaan fitrah (bersih tanpa dosa). Kedua orang tuanyalah yang membuatnya menjadi seorang Yahudi, seorang Nasrani maupun seorang Majusi." (HR Bukhari dan Muslim)

WAllahua'alam ....

4 ulasan:

  1. Mambang mabuk minum TODIIII .... hahahhaha .... yaammssseennggg !!!!

    BalasPadam
  2. bolehkah anak haram jadi pemimpin?

    BalasPadam
  3. hidup maklong!! bukan sebarang maklong ni (^_~)

    BalasPadam
  4. pimpimpin UMNO memang camtu.nak tutup pekong mereka, mereka akan cari kesalahan orang lain..UMNOngok.

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia