Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 2 Ogos 2009

HISHAMUDDIN + KETUA POLIS NEGARA = ISRAEL


reformasi 1998

PPSMI

mansuh ISA

mansuh ISA

mansuh ISA

KUALA LUMPUR - 3 diantara gambar-gambar di atas dirakamkan dalam suasana himpunan petang tadi dan 2 lagi kekejaman polis FRU yang sama gelagatnya macam tentera rejim zionis Israel. mAklonG teringat kata-kata Sdr. Haji Mat Sabu: "Depa ni otak loceng". Maknanya "bekerja mengikut arahan". Arahan siapa? Lain tak bukan, tentunya Menteri UMNO nya Hishamuddin Hussein dan Ketua Polis Negara yang proksinya adalah UMNO. Apa bezanya UMNO dengan Israel? Kan sama je .... untuk melihat gambar lebih lanjut, klik kat sini. Sini pun ada lagi.

Hukamak pernah berkata: "Annas 'ala dini mulukihim" yang bermaksud: "Cara hidup (beragama, berakhlak, berperangai, bekerja dan beramal) manusia itu dipengaruhi oleh pemimpin mereka."

Islam melarang ummatnya dari terpengaruh dengan pemimpin dan orang-orang yang zalim sebagaimana ....

Firman Allah S.W.T dalam Surah Hud Ayat 113. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim."Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang zalim[740] yang menyebabkan kamu disentuh api neraka, dan sekali-kali kamu tiada mempunyai seorang penolong pun selain daripada Allah, kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan sama sekali. " ShodaqALLAHul'Azim.

[740]. Cenderung kepada orang yang zalim maksudnya bergaul, menyokong, membantu, bekerja dengan mereka serta meredhai perbuatan mereka. (p/s mAklonG: mengundi pun dikira sama)

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia