Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Ahad, 30 Ogos 2009

Pilihan raya kecil DUN Kota Seputeh?


PETALING JAYA: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mengadakan mesyuarat khas Selasa ini bagi memutuskan status kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Seputeh, Kedah iaitu sama ada perlu diadakan pilihan raya kecil ataupun sebaliknya. Berita lanjut di sini.

Mudah-mudahan mesyuarat ahli jawatankuasa SPR akan memutuskan bahawa Kota Seputeh akan diadakan pilihanraya kecil pada masa terdekat ini. Dengan adanya pilihanraya di N.3 Kota Seputeh, Pakatan Rakyat dapat merampas DUN tersebut dari UMNO/BN, insya Allah. Namun Muhyiddin Yassin tidak mahu diadakan pilihanraya di situ. Berita di sini.
Bersiap sedialah kita sebagai pendokong Pakatan Rakyat untuk menghadapi PRK ini.

Allah Berfirman dalam Surah Al Anfaal pada Ayat 60 yang bermaksud. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan siapkanlah untuk menghadapi mereka dengan kekuatan apa saja yang kamu sanggupi dan dari kuda-kuda yang ditambat untuk berperang (yang dengan persiapan itu) kamu menggentarkan musuh Allah dan musuhmu dan orang orang selain mereka yang kamu tidak mengetahuinya; sedang Allah mengetahuinya. Apa saja yang kamu nafkahkan pada jalan Allah nescaya akan dibalasi dengan cukup kepadamu dan kamu tidak akan dianiaya (dirugikan). " ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

1 ulasan:

  1. UMNO dah teruk kena. dah 7 - 1 macam MU lawan Malaysia. Dulu kita ambil SPM gagal 1 pelajaran ambil sekali saja. Kalau dua kali ambil july paper sahih bodoh macam UMNO.ka ka ka ka

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia