Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 2 September 2009

Israel Zionis Fir'aun Perak Mengganas Lagi !!!!


IPOH, 2 Sept: Kesemua ADUN Pakatan Rakyat Perak hari ini sekali lagi dihalang dari menggunakan Dewan Negeri bagi mengadakan persidangan. Berita sahih lagi di sini.

Dulu kerana depa UMNO/BN Perak ni punya pasal, Kerajaan Pakatan Rakyat mengadakan mesyuarat Sidang DUN Bawah Pokok. Hari ni sekali lagi Kerajaan Israel Zionis Fir'aunUMNO/BN Perak bertindak ganas dengan menghalang ADUN-ADUN dari bersidang di bangunan SUK dan anjing-anjing zionis UMNO/BN Perak mula menangkap dan menahan mereka. mAklonG hairan la, ngapalah UMNO/BN Perak ni tak sama macam UMNO/BN yang dah kalah kat Penang, Kedah, Selangor dan Kelantan. Gila chepera betui laaa. Gila talak. Macam-macam segala jenih gila la depa ni. Namun apa pun mesyuarat sidang DUN tetap diadakan di hotel Heritage. Berita di sini. mAklonG pun tak tahu lah undang undang dari hutan manalah dema ni guna pakai ni.

Kita sebagai rakyat Perak ni tergolong dari golongan yang dizalimi. Doa kita insyaAllah dimakbulkan, janganlah berhenti berdoa dengan Qunut Nazilah ini :

اللهم أَعِزَّ الإسلامَ و المسلمين , اللهم أَذِلََّ الشِركَ و المُشرِكِين , أللهم انْصُرْ اخوانَنَا المسلمين و المجاهدين و المُسْتَضْعَفِين , فى فلسطين و فى لُبْنَان و فى العراق وفى فيرق و فى كل مكان و فى كل زمان

Ya Allah! Muliakan Islam dan orang- orang Islam. Ya Allah! Hinakan Syirik dan musyrikin. Ya Allah! Tolonglah saudara-saudara kami yang muslim dan mujahidin dan golongan-golongan lemah, di Palestine, di Lubnan, di Iraq, di Perak dan di semua tempat dan di semua masa.

اللهم دَمِّرْ أعْدَائَك أعداءَ الدِّين , اللهم أهْلِكِ الكَفَرَةَ و الشِرْكَ و المُنَافقين , اللهم اِنَّنا نَجْعَلُ فى نُحُورِ أعداءِنَا و نَعُوذُ بِك مِن شُرُورِهِم, اللهم بَدِّدْ شَمْلَهُم و فَرِّقْ جَمْعَهم و شَتِّتْ كَلِمَتَهم و زَلْزِلْ أَقْدَامَهم و سَلِّطْ عليهم كَلْبًا مِن كِلَابِك

Ya Allah ! Binasakan musuh kamu, Musuh agama (Islam). Ya Allah! Hancurkan kekufuran, Syirik dan Munafiq, Ya Allah! Sesungguhnya kami jadikan pada leher-leher musuh kami (kami serah kepada Mu) dan kami berlindung dengan-Mu dari kejahatan-kejahatan mereka. Ya Allah! Cerai beraikan barisan mereka, pisahkan kesatuan mereka, selerakkan perkatan-perkataan mereka, gegarkan ketetapan mereka, Kalahkan mereka dengan anjing dari anjing-anjing kamu.

يا قهَّار , يا جبَّار , يا مُنْتَقِم , يا الله , يا الله , يا الله , يا رب العالمين

Wahai Tuhan yang maha gagah, Wahai Tuhan yang maha keras, Wahai Tuhan yang maha membalas, Wahai Allah!!

اللهم يا مُنْزِلَ الكتاب و يا مُجْرِىَ السَحاب و يا هَازِمَ الأحزاب , اِهزِم الكفار , اهزم اليهود , اهزم صاف العصبية , اهزم أمريكا ومن وَلَّا هُم , وانصُرْنا عليهم

Wahai Allah, Tuhan yang Menurunkan Kitab (Al-Quran), Tuhan yang menggerakkan langit, Tuhan yang Mengalahkan tentera ahzab, Kalahkan kuffar, Kalahkan yahudi, Kalahkan Barisan Nasional, Kalahkan amerika dan sekutu-sekutu mereka, dan tolonglah kami ke atas mereka.

اللهم انت قَوِىٌّ و نَحْنُ ضُعَفَاء , نَشْكُوا ضُعْفَ قوتِنا , اللهم انت ربنا و نحن عبادك

Ya Allah, Engkau berkuasa, kami lemah, kami mengadu kelemahan kami. Ya Allah! Engkau Tuhan kami dan kami adalah hamba-hamba Mu.

اللهم ارْزُقْنا شهادةً فى سبيلك , ربنا أتنا فى الدنيا حسنة و فى الأخرة حسنة , وقنا عذاب النار

Ya Allah! Rezekikan kepada kami Syahid di jalan kamu. Ya Allah! Berikan kepada kami kehidupan di dunia ini baik dan di akhirat juga baik, dan selamatkan kami dari Azab neraka.

WAllahua'alam ....

p/s mAklonG: font arabic installation diperlukan untuk membaca doa ini ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia