Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Jumaat, 25 September 2009

Musuh Mula Menyerang Kita !!!!


BANTING, 24 Sept (Bernama) -- Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan gabungan parti pembangkang sebagai satu pakatan tidak rasmi dengan setiap parti terbabit mempunyai haluan berbeza selepas pilihan raya umum lepas. Sumber berita dari sini.

mAklonG bukan apa, risaukan ada sesetengah pihak di kalangan pendokong Kerajaan Pakatan Rakyat akan terpengaruh, terpercaya, terikut-ikut dengan dakyah jahat UMNO/BN sekarang ni. Dipanjatkan doa ke hadhrat Allah, semoga Allah semoga tidak Membolak-balikkan hati-hati dikalangan kita lalu terpesong imannya kerana terberiman kepada kenyataan berbaur fitnah ini. Amin .... Periksa dulu setiap berita kita terima dari media-media yang juga sebahagian dari jentera pilihanraya UMNO/BN.

Perbanyakkan membaca doa ini yang mAklonG petik dari Surah Ali Imraan pada Ayat 8 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim."(Mereka berdoa): "Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami rahmat dari sisi Engkau; kerana sesungguhnya Engkau-lah Maha Pemberi (kurnia)." ShodaqALLAHul'Azim.

Dalam musim menghadapi pilihanraya sekarang ni, kita sepatutnya telah bersedia dari diserang dan bersiap sedia untuk menyerang semula dengan pelbagai isu yang boleh dipaparkan kepada umum, insya Allah ....

2 ulasan:

  1. ana rasa dalam isu Hassan Ali boleh diselesaikan. tengok kes Ust Nasha masa kes kerajaan perpaduan dulu tu, TGNA pun bleh bebaik semula dengan Ust Nasha .... kecik je ni.

    BalasPadam

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia