Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Rabu, 23 September 2009

PAS Bakal Menang Dengan Undi Protes Di Bagan Pinang?


Suasana kempen dalam pilihanraya kecil Bagan Pinang masih sejuk dalam kemeriahan sambutan Aidilfitri. Tetapi suara-suara telah mula kedengaran tentang kebimbangan siapa bakal menjadi calon Umno di Bagan Pinang. Bagi Pas siapa pun yang bakal diumumkan sebagai calon akan mendapat sokongan padu sama ada di peringkat akar umbi dan juga kepimpinan peringkat negeri dan pusat. Sumber cerita dari sini.

Insya ALLAH, PAS akan menang jika pendokong PAS sentiasa istiqomah dan berada dalam kebenaran. Allah Berfirman dalam Surah Al Baqarah pada Ayat
186 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka (jawablah), bahawasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah-Ku) dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran." ShodaqALLAHul'Azim.

Teruskanlah berjuang wahai Pejuang-Pejuang Islam sekelian. Janji Allah itu Maha Benar. Allah Berjanji tentang kemenangan Islam itu adalah sesuatu yang PASti dalam Surah Al Mujaadilah pada Ayat 21 yang bermaksud: A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Allah telah menetapkan: "Aku dan rasul-rasul-Ku pasti menang." Sesungguhnya Allah Maha Kuat lagi Maha Perkasa." ShodaqALLAHul'Azim.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia