Isteri Kepada Ulil Amri UMNO - Perwakilan UMNO Jelebu, Datuk Jamaluddin Alias

Jumaat, 25 September 2009

Parti Makkal Sakti bukan anggota Hindraf


PM lancar Parti Makkal Sakti 10 Oktober

PETALING JAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak dijadual melancarkan Parti Makkal Sakti Malaysia - parti terbaru kaum India negara ini, 10 Oktober ini. Berita lagi di sini di siniiiii.

Namun kesahihan berita ini dicurigakan. Lalu ianya disanggah oleh P. Waytha Moorthy, Pengerusi Hindraf.

Parti Makkal Sakti Malaysia is not HINDRAF

There seems to be convoluted agenda to draw simiarility on Parti Makkal Sakti Malaysia (PMSM) to HINDRAF.

PMSM is headed by one Thanethiran, formerly a coordinator for the HINDRAF movement briefly during the height when HINDRAF leaders were in ISA and in exile. There is a clear distinction between the objectives of both organization as one is political and the other a NGO. Further info get here.

Berhati-hatilah kita dan jangan mudah terpedaya dengan dakyah-dakyat licik lagi jahat dari UMNO/BN. Allah Berfirman dalam Surah Ali Imraan pada Ayat 73 yang bermaksud : A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan janganlah kamu percaya melainkan kepada orang yang mengikuti agamamu[205]. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk (yang harus diikuti) ialah petunjuk Allah, dan (janganlah kamu percaya) bahawa akan diberikan kepada seseorang seperti apa yang diberikan kepadamu, dan (jangan pula kamu percaya) bahawa mereka akan mengalahkan hujjahmu di sisi Tuhanmu." Katakanlah: "Sesungguhnya kurniaan itu di tangan Allah, Allah memberikan kurniaan-Nya kepada siapa yang dikehendaki-Nya; dan Allah Maha Luas kurniaan-Nya) lagi Maha Mengetahui"; ShodaqALLAHul'Azim.

[205]. Kepada orang-orang yang mengikuti agamamu maksudnya: kepada orang yang seagama dengan kamu (Yahudi/Nasrani) agar mereka tak jadi masuk Islam atau kepada orang-orang Islam yang berasal dari agamamu agar goncang iman mereka dan kembali kepada kekafiran.

WAllahua'alam ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS

BANTULAH BEKAS AKTIVIS PAS CAWANGAN KG SERI KINTA INI - KLIK KANAN DI GAMBAR UNTUK SAIZ LEBIH JELAS
HASANUDDIN BIN MD ALI - AKAUN MAYBANK - 108039075015

Tuan Guru Nik Aziz antara 500 ulama yang hebat di dunia